Bulletin MG č. 72 - Vizuální identita muzeí a galerií

Kód: 144
Neohodnoceno
299 Kč
Skladem (1 ks)

V souvislosti s dohledáváním tváře Moravské galerie v Brně se Bulletin č. 72 zabývá obecnými principy fungování vizuální identity v muzejním prostředí a budování muzejní značky a popisuje marketingové strategie, které některé zahraniční či domácí instituce praktikují a ukazují přístupy, které můžou být následováníhodné i v našem prostředí.

Detailní informace

Detailní popis produktu

Struktura čísla: Editorial (Rostislav Koryčánek), 5 odborných studí (Tomáš Hrivnák, Michaela Banzetová, Kateřina Přidalová, Iva Knobloch, Marta Sylvestrová), 2 zprávy (Mikuláš Macháček a Tereza Hejmová, Petr Babák a Lukáš Kijonka), 3 komponované rozhovory (Radim Peško, Kateřina Šedá, Jitka Resová, Catherine Wood, Jana Bahurinská, Mária Bohumelová, Michal Čudrnák).

Doplňkové parametry

Kategorie: Publikace
Záruka: 2 roky
Autor: Jan Press (šéfredaktor), Rostislav Koryčánek (redaktor)
Jazyk: čeština, angličtina
Rok vydání: 2015
Vydavatel: Moravská galerie v Brně
Počet stran: 110
Hmotnost: 0,96 kg
ISBN: 0231-5793
Vazba: měkká

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: