Bulletin MG č. 72 - Vizuální identita muzeí a galerií
Neohodnoceno
V souvislosti s dohledáváním tváře Moravské galerie v Brně se Bulletin č. 72 zabývá obecnými principy fungování vizuální identity v muzejním prostředí a budování muzejní značky a popisuje marketingové strategie, které některé zahraniční či domácí instituce praktikují a ukazují přístupy, které můžou být následováníhodné i v našem prostředí.
Struktura čísla: Editorial (Rostislav Koryčánek), 5 odborných studí (Tomáš Hrivnák, Michaela Banzetová, Kateřina Přidalová, Iva Knobloch, Marta Sylvestrová), 2 zprávy (Mikuláš Macháček a Tereza Hejmová, Petr Babák a Lukáš Kijonka), 3 komponované rozhovory (Radim Peško, Kateřina Šedá, Jitka Resová, Catherine Wood, Jana Bahurinská, Mária Bohumelová, Michal Čudrnák).
Kód | Kód: 144 |
---|---|
Kategorie: | Publikace |
Záruka: | 2 roky |
Autor: | Jan Press (šéfredaktor), Rostislav Koryčánek (redaktor) |
Jazyk: | čeština, angličtina |
Rok vydání: | 2015 |
Vydavatel: | Moravská galerie v Brně |
Počet stran: | 110 |
Hmotnost: | 0,96 kg |
ISBN: | 0231-5793 |
Vazba: | měkká |