Bulletin MG č. 72 - Vizuální identita muzeí a galerií

Neohodnoceno

V souvislosti s dohledáváním tváře Moravské galerie v Brně se Bulletin č. 72 zabývá obecnými principy fungování vizuální identity v muzejním prostředí a budování muzejní značky a popisuje marketingové strategie, které některé zahraniční či domácí instituce praktikují a ukazují přístupy, které můžou být následováníhodné i v našem prostředí.

299 Kč
Skladem (>5 ks)

Struktura čísla: Editorial (Rostislav Koryčánek), 5 odborných studí (Tomáš Hrivnák, Michaela Banzetová, Kateřina Přidalová, Iva Knobloch, Marta Sylvestrová), 2 zprávy (Mikuláš Macháček a Tereza Hejmová, Petr Babák a Lukáš Kijonka), 3 komponované rozhovory (Radim Peško, Kateřina Šedá, Jitka Resová, Catherine Wood, Jana Bahurinská, Mária Bohumelová, Michal Čudrnák).

Kód Kód: 144
Kategorie: Publikace
Záruka: 2 roky
Autor: Jan Press (šéfredaktor), Rostislav Koryčánek (redaktor)
Jazyk: čeština, angličtina
Rok vydání: 2015
Vydavatel: Moravská galerie v Brně
Počet stran: 110
Hmotnost: 0,96 kg
ISBN: 0231-5793
Vazba: měkká

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení